ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

phpDesigner ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1

 

 

password ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1 لینک دانلود – 24.28 مگابایت | لینک کمکی




:: برچسب‌ها: دانلود phpDesigner 8 , 1 , 1 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار phpdesign , دانلود رایگان phpDesigner 8 , 1 , 1 , دانلود مستقیم phpDesigner 8 , 1 , 1 , دانلود مستقیم بهترین نرم افزار php , دانلود نرم افزار اسکریپت نویسی php , دانلود نرم افزار برای ساخت صفحات php , دانلود نرم افزار طراحی php , دانلود نسخه کامل phpDesigner 8 , 1 , 1 , دانلود کرک سالم phpDesigner 8 , 1 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mohammad-2014
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود ها|توپ ترين نرم افزارها و آدرس downloadoffice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com